Believe that life is worth living and your belief will help create the fact.
William James

søndag 30. mars 2014

Kjære Caroline

I dag er det to uker siden jeg fikk nyheten, og jeg har brukt veldig lang tid på å gruble og å prøve å finne ut av hvordan man tar farvel med en person som på et tidspunkt har hatt en veldig stor rolle og betydd veldig mye i ens liv.
Det er fortsatt rart å tenke på at du er borte for godt, og at det aldri vil være mulig å ta opp kontakten igjen, som jeg jo har tenkt på så mange ganger. For du var virkelig en av de mest interessante menneskene jeg har hatt æren av å kjenne.
Du ga meg så utrolig mye, kjære Caroline. Du ga så utrolig mye av degselv, du var alltid så inkluderende, hadde ingen fordommer, var full av liv, kreativitet og tok livet som det kom.

Siste gang jeg møtte deg var tilfeldig på toget fra Lillestrøm til Oslo for tre år siden. Du hadde vært å besøkt søsteren din.
Vi snakket mye om fremtidsplanene dine, og alt som lå foran oss. Det var så godt å høre at du ambisjoner for fremtiden og at du tok tak i den med begge hender. Du skulle bli tattovør og hadde akkurat fått tillatese til å begynne å tatovere på grisehud, og jeg lovet at du skulle få lov å tatovere meg en gang. 

Vi møttes på Drømtorp videregående skole i august 2008. Begge på Barne og ungsomsarbeider studie.
Skoledagen begynte somregel på jentedoen for å få slengt på sminke og å snakke shiiit.
Så brukte enten store deler av skoledagen på å skrive limrik og sanger til hverandre gjennom nettstedet Nettby, eller skulke timer nede i kantina.

Jeg har så mange gode minner meg deg, kjære Caroline.
Alle de gode stundene på skolen. Den gangen du var med meg på date som tredjehjul på vogna (ha ha), da vi skulket skolen for å dra på langtur uten å helt vite hvor, da vi bleket luggen din, for så å farge den rosa, alle photoshootene vi hadde, alle leksedatene vi hadde, og alle sangene vi skrev sammen. Pluss så mye mer.
Du stolte på meg, delte alt med meg og det er jeg evig takknemlig for. Vi gjorde hverandre sterkere.

Har ofte tenkt på deg, og tenkt at jeg burde sende deg en melding. Livet venter ikke på noen.
Jeg håper du fikk realisert alle dine drømmer, som vi snakket om på toget den dagen, og at livet ditt ga deg mange lykkelige stunder og gode opplevelser.
Sender varme tanker til familien din og nære venner. Vi var heldige som fikk lov å kjenne ei så god jente som deg..

 -Vi feirer bestått eksamen hjemme hos meg-

-Søta med nyfarget lugg. Som ble borte igjen to dager senere-

 -Photoshoot på bussholdeplassen-

-Fikk tilsent dette bildet for kort tid siden <3 -

Hvil i fred, kjære Caroline

Ingen kommentarer: