Believe that life is worth living and your belief will help create the fact.
William James

torsdag 13. mars 2014

25 år!

  Tenk at denne ondskapsfulle, utspekulerte lille snørrungen, som låser seg inn på doen i barnehagen for å vaske håret sitt midt på vinteren før vi skal kle på oss å gå ut, har blitt 25 år.
Nå står jeg på andre siden av dodøra og prøver å følge med.

Min fantastiske kjæreste kom for å feire sammen med meg, selvom jeg lå døende på sofaen med bihulebetennelse og sikkla.
Disse 4 tingene han har kjøpt i gave til meg er symboler på forholdet vårt. 
"Cola - Fordi jeg er glad i deg.
Taco - For fremtiden vår sammen (hehe)
Blomster - Fordi du er best! 
Kinderegg - for tre ting på en gang; Reise - hotell - opplevelse. "
Stod det på kortet.

Det med tacoen er jo litt artig, for jeg har nemlig lagt ned forbud mot å spise taco sammen til vi har flyttet sammen. Dette er fordi jeg syns det er for enkelt å lage, og passer mye bedre når man har hele hverdager sammen. Som kjærester har man jo kun kjærestetid, og den tiden skal man bruke på spennende utfordringer og morsomme opplevelser. Det føler jeg ikke man får av å lage taco.
Utløpsdatoen på pakken jeg fikk i bursdagsgave er i sept 2014, så da har vi 7 måneder på oss til å flytte sammen og spise den opp. Bra deal.

Annet enn det, så er det nå bare en måned igjen til vi skal til New York sammen. Jeg gleder meg så vanvittig mye til å stå midt på Times Square og synge "Baby, I'm from New York. Concrete jungle where dreams are made of. There's nothing you can't do now you're in New York. These streets will make you feel brand new. Big lights will inspire you
Hear it from New York, New York, New York!"
I dag skal jeg sette sammen en playlist over sanger om New York, for å lade opp til vi skal dra. Må finne ut av hva jeg har lyst til å se når vi er der, og hvor jeg har lyst til å spise og shoppe osv. Kanskje jeg deler litt her på bloggen. Skal bli flinkere til det. Ikke at noen følger med, men det er jo spennede å ha å se tilbake på :) 
Ha en god dag :)

Ingen kommentarer: