Believe that life is worth living and your belief will help create the fact.
William James

søndag 16. mars 2014

Søndag er dagen for flinke piker.

Det er søndag, og jeg har ikke vasket kjøkkenet eller badet, jeg har ikke støvsugd eller vasket vinduer, jeg har ikke ryddet i skapet eller donert noe til fretex, jeg har ikke løpt 5 km i de freshe nye treningsklærene mine hvor jeg derpå ikke har tatt en lang velfortjent kald dusj, før jeg ikke har laget en fireretters frokost til kjæresten, uten nykvernet kaffe. Jeg har ikke vært ute på trilletur med vogna og kaffekoppen i hånda i det fine været og ikke matet fugler på min vei til den kaffen hvor jeg ikke har spist lunsj med jentene, før det ikke har bært hjem for å bake brød, skoleboller og cupcakes, ikke satt på den fjerde vaskemaskinen for dagen, ikke brettet tøy, og ikke hengt opp nytt. Jeg har ikke laget en hjemmelaget favoritt retten til kjæresten med sjokolademousee til dessert, og jeg har ikke drevet med skrappbooking. Jeg har ikke skiftet til rent og velduftende sengetøy som lukter vår, og jeg har ikke tatt en siste løpetur før jeg skal ta en tidlig kveld for å være oppvakt til en ny uke!
Og jeg har selvfølelig sørget for å ikke oppdatere facebook statusen og hashtagget bilder av alt jeg ikke har gjort.

Likevel føler jeg at dagen har vært veldig bra! Rart det der..


Jeg har bakt en blåbærpai da...

 




Finner ikke ut av hvordan jeg snur bildene her ikke.

Er det noe jeg har glemt å skryte av at jeg har brukt søndagen til? 

Go' søndag a dere.


2 kommentarer:

Marius sa...

Jeg støvsugde litt på søndag, og ryddet fram et par GB lagringsplass på pcen. Tror ikke du skal tenke så mye på hva andre mener du bør bruke søndagen din til. Blåbærpai er mer enn nok søndagsflittighet.

SandraD sa...

Du misforstår kjære Marius. Det er jo nettopp det at jeg ikke føler at jeg trenger å gjøre noe av dette som føles så herlig :D