Believe that life is worth living and your belief will help create the fact.
William James

mandag 9. februar 2015

Vannvogna

To måneder


Nå har det gått hele to måneder siden jeg la vekk Cola flasken, og tok opp vannglasset.
Jeg sprakk i romjula da jeg var på besøk ei uke i Trønderlag, men det ble heldigvis ikke så mye.
Det er så rart at når man ikke har drukket Cola på en stund, så smaker det faktisk ikke noe godt lenger. Det gjør jo det hele så mye enklere. Jeg har også kuttet ut all annen form for kulsyreholdig leskedrikk. Eller i hvertfall kuttet ned på. Unnet meg en stor Red Bull på lørdag, og det var veldig velfortjent. Jeg gjorde dette av to grunner. 1. Helse 2. Økonomiske prioriteringer

Cola er dyrt! Og i tillegg la jeg la på meg veldig mye av å drikke Cola. Spesielt gikk det ned mye i løpet av sommeren 2014 og frem til November. Da hadde jeg gått opp så mye at jeg begynte å føle meg uvel,  og i tillegg fått en del kviser.
Allerede nå, etter bare to måneder føler jeg meg mye lettere igjen, kvisene er borte og huden er
tilbake til det normale. Hurra for vann!!
Jeg drikker jo også Juice og Iste, men mest vann. Og for å passe på at jeg får i meg nok drikker jeg ett glass om morgenen, ett om kvelden og i løpet av dagen passer jeg på å alltid kaldt vann i kjøleskapet (Gjerne med tilsatt frukt eller grønt. Nam) og har alltid en flaske vann med meg hvor enn jeg går. 

  vrs
 Kan ikke si at jeg savner verken Cola eller annen brus i det heletatt!

Hva er din poison?

Ingen kommentarer: