Believe that life is worth living and your belief will help create the fact.
William James

mandag 19. januar 2015

En uke i New York: Bildedryss

17.April 2014 - 24.April 2014

Jeg hadde jo i utgangspunktet tenkt å lage ett innlegg for hver dag, men nå har det gått såpass lang tid at jeg ikke husker alle detaljene lenger. Heldigvis tok jeg mange fine bilder fra turen som jeg har å se tilbake på. Det var en veldig flott tur for min del, og jeg drar gjerne tilbake igjen en dag.

   Empire state building, sett fra The High Line. Vi droppet å dra dit, det er jo tross alt bare en            byggning. 

   Et bilde fra The High Line. En jernbane som aldri ble ferdig og omgjort til en park.

    Street art

   Sjokolade freenzy at Lindt på 5th avn.

    "MOMA" The Moseum of Modern Art

    Vi tok oss også en spasertur til Brooklyn over The Brooklyn Bridge

   Frihetsgudinnen, tatt fra The long island ferry

   Street Art i Brooklyn

    Street Art malt på fortauet i Brooklyn

   Vi tok en guidet tur på The Brooklyn Brewery som nå har åpnet i Hammarby også.

    Han hadde en litt mørkere øl, mens jeg gikk for det lyseste jeg fant.

   "World famous cheesecake" på Lindy's ved Times Square måtte prøves. En veldig skuffende opplevse.
     De beste makronene jeg noen gang har smakt fra "The BakeShop" i Brooklyn

  Utrolig god Belgisk vaffel og peanut milkshake fra "Waffles and dingies" ved Washington Square.

Ingen kommentarer: